Update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thomas Delhez - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thomas Delhez - WaarBenJij.nu

Update

Door: Thomas Delhez

Blijf op de hoogte en volg Thomas

13 Februari 2015 | Australië, Sydney

Vandaag is het einde van de eerste cruise, alle passagiers moeten van boord af omdat we aankomende weken speciale cruises hebben (Olivia cruise). De tijd vliegt hier voorbij!
Eerste ronde Nieuw-Zeeland is voorbij en liggen nu weer in de haven van Sydney. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk van boord te gaan wanneer dit kon. Op 2 dagen na ben ik niet van boord gegaan, 1 dag omdat de zee te wild was en we niet van boord mochten/konden en de 2e dag ben ik lekker in mijn bedje blijven liggen om even bij te slapen. Maar niet getreurd, deze route maak ik nog ongeveer 4 keer mee, dus alle tijd om deze plaatsen nog te zien.
Van boord ga ik voornamelijk even lekker lunchen, frisse lucht halen en de stad beetje verkennen. De meeste plaatsen zijn niet zo groot en ben je dus in 1,5 uur uitgekeken, dus dan is het tijd voor een lekkere lunch zodat we er weer tegen aan kunnen.
3 dagen geleden had ik plotseling een halve dag vrij en heb dus lekker uitgeslapen. Hierna ben ik het stadje in gegaan en ben ik lekker op het strand gaan liggen en even wezen jetskiën (aanrader). Het kostte wat geld, maar je hebt een prachtig uitzicht en héél veel plezier.
De dagen zijn lang, dus ga overdag vaak slapen. ’s Avonds is het in de bar namelijk best gezellig dus ga ik daar even een drankje drinken. Iedere dag kom ik nieuwe mensen tegen dus iedere dag weer nieuwe gezelligheid. Wel trek ik voornamelijk met een vast groepje op waaronder een paar Nederlanders. Er staan plannen om met een grote groep uit te gaan wanneer we een over-night hebben in Sydney en Melbourne. Dit duurt helaas nog wel een aantal weken.
Aankomende weken staan er 2 exclusieve cruises gepland. Dit is namelijk de Olivia cruise (lesbienne) en een gay cruise. Heb me laten vertellen dat er tot 4 uur ’s nachts gefeest wordt en dat het leuke cruises zijn om op te werken.
Na deze cruises staan er weer ‘normale’ cruises op het programma en gaan we weer rondjes Nieuw-Zeeland maken.
Al met al, begin het steeds leuker te vinden en vermaak me prima.
Tot het volgende verslag!

(foto’s volgen later, krijg ze niet op mijn laptop geupload)

  • 13 Februari 2015 - 14:25

    Kimberley:

    Hey schatjeeee super leuk om je verhaaltjes te lezen!! Al heb je me ze natuurlijk al allemaal verteld hihihi...
    Ik kijk er super erg naar uit om je op te zoeken in Sydney dus ga dadelijk meteen weer verder kijken goedkoope vluchten hihi!
    Heb je je ouders ondertussen al verteld van ons? Ik hoop dat ik ze binnenkort kan ontmoeten xxxxxxxx hvj schat

    Kus van je meisje!!!! Wij zijn voor altijd en nooit te breken
    Wie ons breekt breken wij net zo hard terug je weet toch

    #iwannamarryyou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 2627

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 30 Mei 2015

Australië - Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: