Eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thomas Delhez - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thomas Delhez - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Thomas Delhez

Blijf op de hoogte en volg Thomas

03 Februari 2015 | Australië, Sydney

Hallo allen,

Na precies een week onderweg te zijn hier mijn eerste bericht.

We zijn in Nederland begonnen met een vlucht van 24 uur richting Sydney met een tussenstop van 4 uur in Seoul, Zuid-Korea. Na weinig slaap, minder lekker eten en veel films zijn we om 7 uur 's ochtends plaatselijke tijd veilig geland in Sydney. Aangekomen in Sydney was het wachten op de transfer naar het Holiday Inn hotel waar we 3 uur hebben mogen wachten omdat de kamers nog niet gereed waren.
Nadat ik eindelijk ingecheckt was ben ik meteen de stad in gegaan. Hier heb ik natuurlijk de operah house bezocht en ook de naastgelegen bridge. Lekker in de zon wandelend kwam ik een plein tegen waar een groot scherm was met live Australian Open waar ik een drankje genuttigd heb.
Hierna ben ik naar Bondi Beach gegaan om even lekker op het strand te liggen (iets te lang, ben namelijk goed verbrand).
Nu is het einde van de middag aangebroken en ben terug gegaan naar het stadscentrum waar ik weer een terrasje heb gepakt en een hapje heb gegeten.
Hierna ben ik lekker gaan slapen, want we werden om 6.30 uur opgehaald voor de transfer naar het schip.

Aangekomen in de haven waar het schip ligt zijn we aan boord gegaan, zijn naar onze cabin gegaan om onze spullen de plaatsen en kregen een introductie en werden veel officieren voorgesteld. Nadat de introductie voorbij was zijn we aan het werk gegaan. Hier kennis gemaakt met de afdeling en mijn directe collega's.

De eerste volledige werkdag was een heftige dag, want ben namelijk heel de dag zee ziek geweest. Het is veel informatie die je krijgt, maar in de loop van de dagen wordt het steeds leuker, leer je meer mensen kennen en begin ik mezelf thuis te voelen.

De dagen zijn lang, de nachten zijn kort, maar heb het hier zeker naar mijn zin.

  • 04 Februari 2015 - 12:46

    Romana Stakenburg-Maessen:

    Dear Thomas, Have fun and be happy. Hopefully you will learn a lot in the meantime ;) !!
    Lots of love, XX
    R"oma"na

  • 12 Februari 2015 - 13:14

    Jannie:

    Hoi Thomas, leuk om je verslag te lezen. ik kijk uit naar je volgende.
    Veel plezier tijdens deze mooie ervaring!
    Groetjes Jannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 2624

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 30 Mei 2015

Australië - Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: