Australië - Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Thomas Delhez - WaarBenJij.nu Australië - Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Thomas Delhez - WaarBenJij.nu
Australië - Nieuw-Zeeland

Hallo allen,

Morgen is het zo ver!! Morgen vlieg ik met een tussenstop in Seoul naar Sydney voor mijn stage op de Holland America Line, de MS Oosterdam. We gaan beginnen aan een groot avontuur rond Australië, Nieuw Zeeland, Hawaï, Fiji eilanden en als afsluiter Alaska.
Mijn eerste cruise zal een 14-daagse cruise zijn met veel aanlegpunten rondom Nieuw Zeeland.

Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn reis, maar internet is beperkt.

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2015

Halverwege

13 Februari 2015

Update

03 Februari 2015

Eerste week
Thomas

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2622

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 30 Mei 2015

Australië - Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: